Vänner o familj

En dag som inte blev som den skulle.
Det där med att vända dygnet fram o tillbaka är inte jag så bra på.
Bara åt ena hållet.. :P
Vaknade sent o slängde mej iväg till tåget.
Mamma klev på i Linköping o sen blev det Tranås för bådas del även om hon tog bil o omvägen via Sommen :)
Jag gick o hälsade på Tina i deras nya lägenhet, mysigt som bara den o de kommer få det så fint när det är klart :)
.
Mötte sen upp syster me familj på stan, mamma hade anslutit o det blev en fika på stan med mys innan det stängde.
en promenix o lite tjöt me extrasyster, o hennes kompis, på stan. 
Sen körde jag syster med sambo för matinhandlande, o följde sen mamma till Sommen för o hämta lite grejer.
Hittade anledningen till att jag saknat en massa saker.
Två kartonger står kvar med mina saker där :P haha
.
Trött åkte jag med tåget halv nio o sen blev det fattiga riddare o pannkakor
(för den ena riddaren blev lite överstekt så att säga ;P )
för min del eftersom jag inte hunnit med någon ordentlig middag.
Film o mys med älsklingen innan han gick o sov. Trötter ikväll stackarn.
Hängde tvätten o la in det rena o sen har jag bara slappat framför datorn.
Nu tänker jag göra den snarkande fantastiska karln sällskap o sova. 
Så godnatt!
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0