Pizzamätt o skallebang

Hade svårt att somna igår kväll o sambon sov inte så väldans bra han heller.
Blev en pizza var som middag för mer än så orkade vi inte. 
Skitsamma, är ju fredag o vi har jobbhelg båda två så vi är värda lite flöt :D
.
Ska diska lite o sen är det dags att dra mot jobbet.
Första natten själv nu så man hoppas det blir en ganska lugn natt. 
Tror inte något katastrofalt ska inträffa, så det blir nog bra.
Ja, skulle någon förresten vara vaken o i Mjölbyområdet imorn vid sju på morgonen kan ni väl höra av er, jag kommer få vänta på tåget till 7:52 o jag slutar 07:00... blir väl en kaffe o lite läsning på stationen kan jag tro, men är inte hundra på att Pressbyrån har öppet.. fan om det är stängt :P
Jaja, en bra sak är iaf att när jag kommer hem så ligger det en sambo i sängen o väntar, eller ja hoppas det iaf, så inte han blivit tvungen att åka på jourjobb... :P
.
Risken för att han ska behöva jobba är tyvärr ganska stor eftersom det ligger åska i luften.. 
Hissarna har ju en tendens att strula då om man säger så.. :P
Min skalle känner oxå av åskan.. huvudvärk till o från hela dagen.. suck..
.
Nehe, disken var det ja.. 
Må så gott o njut av er fredag. :)
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0