Nattbullar

Bakat bullar ikväll... inte alla som gör det så där runt tolv..
Men är man nattuggla så är man. :P
Två plåtar med kanel- och kardemummabullar o två längder med vaniljkräm.
.
Imorn kväll bär det iväg till jobbet igen. :)
Enkelnatt denna gång vilket känns lite segt, men eftersom jag inte ens lyckats göra något åt dygnet sen jag jobbade sist så är det väl struntsamma.. typ..
Funderar på att köra dygnet ut när jag kommer hem från jobbet på torsdagsmorgonen.. är ju ändå ledig ända till måndag sen o jag vet någon ( sambon ) som skulle bli glad om min dygnsrytm kunde bli mer lik hans, så jag inte sover hela dagen o sen låter honom snarka ensam i sängen natten igenom.. 
Jag kan inte säga att jag misstycker till hans önskan.
Förstår den mer än han tror dessutom. 
Delar den om man ska vara helt ärlig..
.
För övrigt verkar det vara största hobbyn i Sverige att skaffa barn....
Lindrar inte direkt ens egna bebissug.
Det är inte så att jag vill ha barn nu på en gång, men man tänker ju på det. 
Blir ju sugen när det dyker upp små söta bebisar o bebismagar överallt.
Sen hjälper det ju inte att man har en karl som är så jävla go me ungar, när han sätter den sidan till har jag väldigt svårt att låta bli o le. Plus att man tänker lite på hur det kan bli med egna sen.
Fast att det är en bra bit fram i tiden.. o min karl är ju lite som de flesta, nu är nu o det är vad som gäller.
Tur han vet hur jag tänker, annars hade de ju kunnat bli lite akward när de kom fram ;) hehe
.
Dagen har för övrigt innehållit en promenad i motionsspåret här i Linghem.
Skäms att säga att jag på hela den tiden jag bott/varit här inte gått där innan. 
Men nu blir det ändring!
Ett varv om dagen. 
Totalt från dörren o runt o sen ända hem så är det 4km.
Alldeles lagom dagstur, o vill man sen köra lite mer motion istället för dagliga-friskluft-turen så är det ju bara att öka med ett varv till. 
Även en lat tant kan finna motion.
( ny variant på även en blind höna kan finna ett korn, om ni inte hängde med på det ;P )
.
Nehepp.. sängen med min snarkande älskling kanske vore nästa steg.. 
Inga andra saker att göra imorn mer än äta ordentligt, diska o sen åka till jobbet.
Natt natt.
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0