Jobbhelg väntar

Ser fram emot att gå mina första pass själv nu.
Blir två nätter denna helg o sen ledigt till onsdag.
Lyxschema skulle jag väl vilja kalla det. :)
.
Idag fick jag besök på eftermiddagen av områdesansvarig från Stångåstaden.
Mycket givande besök. Presentkort på 300:- är inte alla som får av sin hyresvärd. :D
Vilket motsvarar ca två månader med diskmaskin, lyckliga jag! :D
Tar ungefär tre veckor att få den sa hon och då är det ju bara att åka ner o välja ut en vi vill ha. 
Kan knappast bli bättre :D
Vi ska även få den nya kylen o frysen inom en snar framtid, o så fixar de dörrarna så de inte är tröga att låsa o stänga.
Bra som fan säger jag!! :D
.
Eftermiddagen har även, regnet till trots, fögyllts av fika.
Lina messade o frågade om inte en kaffe o tjöt var på sin plats. 
Självklart tyckte jag, så, så snart besöket av områdeschefen var klart slängde jag på mig jackan o gick de 30metrarna, 
( eller vad de nu kan vara bort till Lina & co )
för att göra just det.
Tjöta o dricka kaffe.
Alltid lika trevligt att vara där, o lille M underhöll så snart vi enligt honom blev tråkiga.
Söta unge! :D
.
Kvällen har varit lugn o det enda sura med dagen är att min rygg återigen är elak. 
Det har ilat o strålat ner i benen mest hela dagen, men jag misstänker att min slöa stil denna vecka är att skylla på delvis. 
Så imorn hoppas jag att det inte regnar så jag kan gå en runda på dagen innan jag beger mig mot jobbet.
Har nämligen inte bättre skor än Converse av det slitnare slaget att ha på mig när jag går, o de är inte så väldans bra på att motstå väta.
Lagom skönt att va dyblöt om fötterna efter bara 5 minuters promenad.
Men men.. listan på saker jag vill köpa när lönen landar nästa gång är lång, o det är bara beta av vad som går när man betalat det man ska. :)
.
Nu ska jag lägga mig en stund på spikmattan för att lindra värken, sen blir det nog lugnt innan sängdags. 
Sova sent ikväll antar jag, får väl se hur det blir.
Natt natt :)
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0