Jobbelibobba

Sitter o slöar lite före det bär iväg till jobbet.
En natt till med sällskap sen blir det pass på egen hand till helgen.
Känns bra o komma igång så man längtar nästan lite. 
.
Har hunnit med en del skoj i helgen, fast man sov bort nästan hela fredagen efter jobbet.
Blev en lugn fredagskväll o sen upp tidigt o köra till Sommen.
Mamma skulle ha bussen som vi lånade för flytten.
Så redan kl 8 lämnade jag sängen o åkte ner.
Var så lagom trött eftersom jag inte hade somnat förrän 4 på natten.
Sov en stund när jag käkat frukost framme hos mor o far, sen blev det att göra sig klar för att åka till Aneby o ha visning.
En bra visning med bra försäljning.
Visste jag iofs innan eftersom det är en av mina trognaste kunder som var värdinna. :)
Kom därifrån först runt halv sju så när jag kom tillbaka till sommen var jag både hungrig o trött.
Fick middag o sen släpade jag ut det som fanns kvar av mina grejer.
eller ja, nästan allt.. )
Bilen blev full o sen tog jag vägen förbi Boxholm o min moster för en stunds tjöta o lämnande av grejer.
Fastnade o kom inte därifrån förrän halv tolv ca.
Men vad gjorde det, var hemma, hann o lasta in allt i lägenheten o göra mig en tallrik nudlar sen kom älsklingen hem.
Blev sängen rätt snart efter det o idag har jag mest gjort hemmasysslor.
Blir att knapra voltaren i natt så man inte har allt för ont i ryggen på jobbet. 
Den vägrar ge sig o jag börjar bli rädd att det är ischiasnerven som ligger i kläm...
Men men... efter i natt blir det ledigt ända till nästa helg, så jag kommer nog klara det :)
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0