Hemmalycka

Efter tio timmars jobb är man återigen hemma.
Tror tågresenärerna som såg mig idag trodde jag var lite knäpp.
Suttit o diggat o gungat med lurarna i öronen.
Blivit kär i Nickelback igen, plus att jag fallit lite för den där dängan Flytta på dig.
Försökt undvika den för jag gillar gunget men inte texten, men kan fan inte låta bli. 
Vill skråla med fast texten är urdum ;)
När jag satt mig på cykeln o ska trampa hem från stationen så är det full volym o Nickelback som ger mig sån energi att jag trampar på som fasen hela vägen. 
Ler som om jag försöker samla flugor mellan tänderna som mellanmål, o jävlar va de trötta stackarna kollar på en när man ler så där runt halv åtta på morgonen.. :P
Hela vägen hem hade jag en sån där galen lyckokänsla i kroppen, helt oförklarligt lycklig.
Så där så man njuter av det nästan enbart för man inte kan komma på var lyckan kommer från, den är bara förtrollande på något sätt.
.
Härligt härligt!! :D
.
In hemma, o andas ut.
Dumt..
Energin tog slut totalt. :P
Inte konstigt alls iofs, men jag hade tänkt göra lite nyttiga grejer innan jag däckar ett par timmar. 
Har ju i alla fall satt igång tvättmaskinen o torkat av tvättstället... alltid något ;) hehe
.
Ha en underbar torsdag.
Själv ska jag inte göra många knop. 
Imorgonkväll börjar jobbhelgen.
Går av på måndag morgon o sen på igen tisdagkväll.
Hejja hejja!
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0