Det tar sig! :D

Har plockat upp alla smyckespryttlarna jag fick med upp nu.
förrådet har fått en matta, skrivbord o lampa så jag ska se vad jag håller på med.
Mina gamla datorhögtalare hamnade där så kan man köra Spotify genom mobilen när man sitter där ute. 
Fick även med radion jag hade i köket på Spinnaregatan så tyst behöver det inte bli :)
Funderar på om jag ska ta med hyllan jag gjorde i träslöjden för hundra år sen, o har den i hörnet över skrivbordet, det skulle nämligen bli alldeles kanon för att ha radio o halvfärdiga projekt på :)
Får jag som jag vill kan det nog hamna ett o annat måleriprojekt där ute oxå, men ska försöka ta en sak i taget ;) 
Lättare sagt än gjort kan jag säga, för jag tyckte jag var där en kvart, men det var visst över en timme.. 
Rille kom o undrade om jag skulle sitta länge till... hoppsan.. :P
.
Har idag varit hemmafru under halva dagen, diskat, tvättat, hängt upp gardiner, hängt tvätt, bäddat rent i sängen o så vidare :P haha
Sen varit o fikat med svägerskan o kollat på hennes fina lägenhet.
Mysigt o fint har hon fått det i sin lilla etta. :D
Iväg hem o käkade med älsklingen o sen har vi bara suttit med varsitt spel.
Varit allmänt slöa, tills jag äntligen hittade orken att få ordning i min förrådsverkstad :D
.
Nu blir det en kopp te o lite mys sen tänker jag slå igen mina gröna för imorn ska jag försöka få till en liten present till svärmor som fyllt år idag.
Hon firas på söndag men jag måste krångla en del för att få till det eftersom jag inte har någon borr... den är ju nämligen i sommen :S
Får se hur det går. :P
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0