Börjar visst bli dålig...

på att blogga då menar jag..
För i övrigt mår jag rätt bra kan jag säga :D
.
Hade en mycket trevlig kväll igår.
Vi grillade o åt riktigt gott här hemma på eftermiddagen o sen bar det iväg in mot stan.
En vända med bilen o sen hoppade jag av o lät killarna åka själva. 
Mötte upp två vänner o vi satte o o tog ett par goda på en av krogarna på Ågatan.
Trevligt prata o bara bra. 
Framåt elva halv tolv dyker karl upp i en annan bil, hittat en annan kompis som fick va chaufför.
Hoppade in o åkte med. 
På något vis blev det en spontanresa mot Katrineholm...
Vi kom ju inte ända dit då, men när vi närmade oss Norrköping ringde jag min kära kusin för jag mindes att hon skrivit något om att festa, så hinna ses o kramas tyckte jag lät bra.
Det härliga om än lite trista för henne var att hennes festsällskap hade bangat ur, så hon satt hemma.
mitt förslag om att göra något roligare nappade hon på med en gång. 
Så vi hämtade helt enkelt upp henne :)
Sen hamnade vi, istället för Katrineholm, i en mysig liten etta inne i centrala Norrpan. ;)
Jag o älsklingen lekte matchmaking, i princip hela kvällen, o det var nog inte helt misslyckat heller ;) haha men det får vi väl se senare :P
Lite abrupt slut, men sånt är livet. 
.
Hem o sova, o dagen har, som man kanske kan räkna ut, varit väldigt lugn.
Lite film, lite gott o lite middag. O nu blir det ytterligare film o sen sängen.
Jobbar natten imorn o på tisdag, sen är jag långledig.
Väldigt lyxigt måste jag säga ;)
.
Nästa helg ser jag fram emot. 
Mycket skoj som händer.. måste bara se till att få ordning på slantarna. 
För det händer för mycket skoj för att jag ska kunna avstå. 
Allt på en gång, precis som vanligt ;)
.
Ha det gött! 
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0