Världens mest fantastiska!

Skulle kunna skriva en hel rad med fina adjektiv o det skulle ändå inte räcka.
Usch så lyckligt lottad jag är!
Haft en mysmorgon med syster o lilla Bus.
Gosfika med supermumsig cheesecake o kaffe hos fina Tina ♥ o sen en vända på stan med henne o hennes lille gosunge! :D
Sen till tåget o hem ÄNTLIGEN! till min älskade karl, som inte bara är finast o mest fantastisk, han upphör aldrig att förvåna :P
Så på onsdag ska jag nog dra mej mot ikano en vända o försöka hitta mej ett par byxor för hans överraskningspeng, för jag behöver ju det, som han så fint sa det. ;)
Finns det något bättre än överraskningar? När de är så underbart positiva! :D
Imorn har jag lite jobb, fast ytterst skoj sådant, att göra.
Plus ett smycke till min snälla svärmor som ska bli färdigt.
Så nu blir det sängen med ett leende, för nu blir det ÄNTLIGEN i rätt säng, med min Rille som sällskap.
Livet är nästan för tokbra, kan tänka mig att det låter som ett lulligt rosa inlägg denna gång, men jag kan inte låta bli.
Fantastisk pojkvän,
fantastisk familj
fantastiska vänner och
ett faktiskt fantastiskt jobb
=
Världens mest fantastiska liv just nu helt enkelt! :D
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0