Vårdag av bästa slag, typ.

Hemmadag med besök på förmiddagen, inte nöjesbesök men rätt underhållande ändå.. hehe
En lätt roande hantverkare av allt-i-allo-slag och dessutom autodidakt. ( gillar det ordet rätt möe! ;D )
Han bytte lister o lagade handtaget på altandörren som gick sönder under förra vintern... varför undrar ni?
Jaa, det är en HELT annan historia.. o den tänker jag inte dra idag :P 
Efter en timmes tjöt o krångel o spring så blev han klar, eller ja, han kommer tillbaka i nästa vecka o fixar listen till ytterdörren, för den blev visst inte till hans belåtenhet..
Ja ja, det blir nog bra så småningom :P
.
Var iväg en vända o hämtade cykeln, för känner jag mig själv rätt kommer jag va tvungen att trampa iväg på den imorn när jag ska med tåget, är inte så väldans morgonpigg...
( dagens underdrift för de som inte förstod det )
Ska ju ha PartyLite-visning imorn så blir att åka till Lkpg för o hämta lite extra grejer. 
Sen till Tranås o umgås lite med de som har tid :)
.
En helg med jobb väntar, kommer till Sommen på lördagsnatten som det verkar nu, men får väl se hur det slutar. 
Red bull funkar ju för att orka köra, men jag vet ju att lönen kommer in till helgen, o det suuuger i shoppingtarmen... :P
Kan bli en tur till Mullsjö efter jobbet o sen en runda på A6 innan man åker hem... Hmm... tål att tänkas på ;)
.
Nu tänker jag måla på något nytt skoj på naglarna, sen skiter jag i den här dagen, för packat inför helgen har jag redan varit förutseende och gjort :) Duktigt värre kan man tycka... eller något sånt ;P
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0