Sovmorgon?!

Bestämde mig igår för att jag skulle ta en låång sovmorgon idag, för att kurera mig, få sova ut efter en hektisk vecka och för att det är gött o slöa lite på söndagen ;)
Hur det gick med det? haha
Jag vaknade lite före nio, när jag nästan lyckats somna om, i den lite för varma sängen, ja då ringer älsklingens jourtelefon... så medan han gick upp gjorde sig i ordning drack kaffe o vaknade till liv sov jag en stund till.
Men mycket mer sömn blev det inte.
.
Känner mig dock lite mindre sjuklings-benägen.... det vill säga, jag har knappt ont i halsen idag, o tänker ta en promenad lite senare o skrämma bort resterande baciller ;)
Frisk luft is tha sheet!! ;)
.
Kollade på Trinny&Susanna stylar om Sverige förut.
Gissa om ja lipar när de stylar om en tjej som är ensamstående mamma med barn diagnostiserad med ADHD?! 
Vilken hjältinna som klarar en sån vardag helt själv!
Med i programmet fanns även en trebarnsmamma som helt gömt sig i kläderna senaste åren.
Hon blev en riktig MILF när de var klara, o man kunde inte annat än le!
Rätt läskigt och häftigt hur mycket skillnad lite kläder kan göra, de är ju så där fina under alla lager o ändå syns det inte.
Man behöver inte banta eller operera sig, bara se vad som finns o visa det på bästa sätt.
Lite som med ens personlighet, även om man har lite dåliga sidor så kan man låta dom bli så gott som osynliga genom att visa de bra sidorna :D
Härligt härligt! :D
.
Nu är det Biggest loser Sverige på dumburken, fast jag funderar på om inte den där promenaden lockar mer...
Eller kanske en lång varm dusch...
Fast egentligen skulle jag vilja umgås med den där underbara karln, som ju fortfarande är iväg o fixar hissar...
Får väl se om man får se något av honom idag eller ej :P
.
En skön söndag med bra väder är det i vilket fall som.
Så njuta är det som gäller :)
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0