mobilen igen...

Eftersom jag har en android-lur så får ja surfa in på blogg.se i mobilen istället för att använda deras app... Vilket gör att jag inte får med radbrytningen, om ja inte lägger till den själv i html-koden... Orka skriva fyrtioelva < br/ > .....ehm nae... Så ni får ta de som de är... Kanske redigerar på datorn en annan dag. :) Intresseklubben har antecknat klart, så nu lite om något skojigare... :P Ligger på madrass hos min "andra familj" i Mullsjö. Är så oerhört tacksam för att de finns! Får vara här o sova när ja jobbar flera dagar i Jkpg. Sparar rätt många mil, o utan dom hade ja inte ens kunnat jobba. Å andra sidan hade ja inte ens haft jobbet, så är skyldig dom många tack! Så nu ska ja innan ja somnar komma på något bra sätt att visa min tacksamhet.. har lite idéer som nog kan bli bra :) Imorn jobb, sen lång körning hem, stupa i säng i Sommen o börja ladda inför en hektisk helg. Vet inte hur jag hinner me, fast de gör ja kanske inte heller ;) Ska bli skönt o bara få VARA på måndag. Även om jag känner att det är jävligt gött att de händer en massa nu. Mår rätt bra helt klart. :D //Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0