"Hemma" igen.

Blev en fika hos Krister innan jag begav mej mot Sommen igen.
Sötaste charmtrollet var där o han skulle såklart visa en massa leksaker, o busa loss. :)
När jag sen skulle gå protesterade treåringen på bästa sätt, stod i vägen innanför dörren o tyckte jag skulle flytta dit istället, vore ju bättre så.
Jag fick både kramar o pussar o när Krister frågade va trollet trodde min kille skulle säga om alla pussar, såg trollet först hemskt skyldig ut.
Jag viskade att min kille skulle skratta åt de, o trollet skrattade så de bubblade.
Underbara unge!!!
De växer så fort så man knappt hänger med, men vad gör man!?

Skrålade mig hem med Mamma-mia musiken på stereon i bilen, o kände att det måste vara lite farligt att va så glad egentligen. Lyckorus efter helgen fylld av underbara människor!!
Ett alldeles fnittergulligt samtal innan sängdags igårkväll, från min älskade.. imorn får ja äntligen hålla om o pussa på honom ♥

Nu blir det te o lite smyckerier, ska se om tavlan jag började på i torsdags hunnit torka så man kan lägga ett lager med färg till på den. :)

Oförskämt bra liv just nu må jag säga :D

//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0