Flyttdrömmer...

Har varit iväg o hämtat ett hörnskåp idag i Tranås.
Med lite färg kommer det bli precis som jag vill :)
Rena fyndpriset oxå så man behöver inte oroa sej för att det ska bli dyrt med färg o allt inräknat :)
.
Blev en sån där far-o-fläng-dag igen för övrigt. 
Tog tåget o hade gjort missen att anta, att det skulle finnas tid o bli hämtad på stationen. 
Hade dessutom missat att farfar fyller o att han skulle firas.
Mamma skulle klippa håret oxå, så blev en vända till moster igen för min del, där jag ju var igår.
Ha ha! Ingen skada skedd på något sätt. ;)
Åkte sen förbi o pratade hos farmor & farfar, grattade o kramades så klart, när man ändå var där.
Känns som om man är där för sällan, för tiden bara springer iväg varje gång det väl blir av.
Efter det lämnade jag Bus, mor o far i Sommen o tog bilen vidare in till Tranås.
Hann dessutom åka ikapp min kusin Daniel på vägen så ringde o gapade "JAG SER DIG VIRUS!", stannade o kramades, bytte några ord, sen åkte vi vidare åt varsitt håll igen.
Mötte syster o packade in min fyndhylla, innan jag hämtade pizza o åkte tillbaka till Sommen.
Mat o lite mys innan Bus blev så övertrött att hon inte kunde sitta still. 
Drog med henne o la henne, hon slocknade på under fem minuter. Lilla ♥ :)
.
Suttit efter det med mor o halvglott film, eller egentligen glodde hon film o jag målade.
Har så många idéer nu så hälften vore nog ;) typ.. :P
Skissat upp o kollat så jag ska göra en frän toaskylt till nya lägenheten. En skitsak egentligen ;) ha ha ha, dålig humor jag har så här dags ;)
Längtar så förbannat mycket till flytt nu! Galet!! :D
Bara 6 veckor kvar!!! :D
.
Nu blir det sängen alldeles snart, hoppas på bra väder imorn.
Grillning är tanken i så fall. Lite öl o så kommer älsklingen ner på eftermiddagen.
Life is  goooooood ! :D
Natt natt!
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0