Expresshopping

Kom hem helt slutkörd runt tretiden, så hungig så jag orkade inte ens göra någonting att käka...
Lunchen uteblev, eller ja, en red bull o en ballerina kaka... haha sämsta lunchen på lääänge.
Men men, älsklingen åkte o hjälpte en kompis me bilköp, så kom hem senare. Båda lika slöa så satt nog i soffan till efter halv sju, en dusch vardera o sen säger jag:
-Jaha, ska vi åka nu då....
-Va? Svarar han.
-Ja, Ikano, o handla...
-Men de stänger ju om mindre än en timme?!
-Skitsamma!
.
Så vi drog in en sväng. Multitaskade genom att dela på oss.
Rille tog Systemet o ja handlade kläder o annat.
På 25minuter hann jag gå igenom säkert 8butiker, självklart inte bredvid varandra... men men
Fick med mig en topp o en skjorta från H&M, skjortan får nog tyvärr åka tillbaka, men ändå.
Två par jeans från cubus

Det ena paret, det andra hittade jag ingen bild på :/
.
O på vägen ut sprang jag in på Ur&Penn i hopp om att hitta något att ha på armen.. 
Trots att klockan var bara ett par minuter före stängning fick jag bra hjälp av tjejen så blev en sån här snygging med hem :D

Jag gillar ju grönt, om någon nu skulle ha missat det ;) haha
Köpte även en sån där liten söt väckarklocka som bidrar till någon bra barnorganisation..... är visst lite senil så kommer inte ihåg vilken... attans...
.
googlade... Give Hope var det :)
Bara en tia av priset, men något litet är det ju i alla fall :)
.
Efter min expresshopping, blev det Ica hemma i Linghem o sen har vi hunnit käka goda baguetter o dricka lite alkohol. Lugnt ikväll för imorn blir det Tjejkväll med en massa goa bruttor inne i Linköping! :D
Bowling var det visst som stod på agendan, haha tur man är sämst så om man dricker ett glas eller två lär man inte bli sämre ;) hahaha
Ha det gött! 
.
O förresten, våren är bland det allra bästa jag vet! Mår så oförskämt bra!!!! :D
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0