Äntligen hemma!!!

Nej, inte programmet med snygga snickare på fyran som gått i evigheter.. ;)
.
Utan känslan att kliva innanför dörren, tätt efter min älskling o bara andas ut, lättnaden!
HEMMA!
Inte lika hemma som det skulle kunna vara, eller som det kommer att bli ska man väl säga, men mest hemma av alla ställen just nu.
Skönt skönt!! :)
.
Farit omkring idag, haft lätt ont i halsen typ hela dagen, men VÄGRAR bli sjuk!!
( Farligt att säga så, men jag menar det verkligen )
Var på A6 me "mamma" Jenny o en av tre sketungar.
Lämnade en mindre shoppingentusisastisk av dom på vägen, o nummer tre fick visst inte lyxen att vara ledig från skolan som de andra två var. :P
För övrigt så växer ungarna så man tror de ska slå i taket snart... de var ju små o söta nyss, nu är de snart tonåringar alla tre... fan va gammal jag är ;) hahaha
.
Hittade inte bara det som Jenny sökte på vår rundtur utan även en ny jacka till Miss J.
Plus att jag fick nytta av min överaskningspeng från älsklingen.
Blev ett par jeans, present till Lilla Bus som fyllt år, berlocker som ser ut som Converseskor,
( De ska bli örhängen innan jag visar kort )
o så köpte jag fyra par strumpor.
Sen var det lunch med, så femhunkan räckte hela dagen.
Duktigt av mig måste jag ändå säga ;) hehe
.
Åkte förbi Syster o Bus o kramades lite o lämnade ett par grejer.
Fick en hund med mig till Sommen.
Mami o papi skulle visst vara hundvakt oxå.
När jag klev innanför dörren hade mamma precis lagat klart maten, lyxigt värre :D
Så hann o käka hasselbackspotutis, fläskytterfilé i skivor med svampstuvning o västerbottensost innan jag o mamma åkte mot Boxholm för att jag skulle hinna med tåget hem till Linghem.
Gottigt värre var det kan jag lova. :)
.
Efter en del samtal o krångel på ett knöfullt tåg klev jag av i Linköping, hämtade PartyLite-grejer inför morgondagens visning, o som tur var så tajmade Älsklingen in så han kunde hämta mig, hade nog trillat ihop i en hög på stationen om jag varit tvungen att ta tåget. :P
Hem o packa in o packa upp.
.
O nu sitter jag här, nyss delat en pizza med den finaste, o har mina nya supersköna jeans på mig.
Tänker inte göra mer än att duscha o sova efter kaffet som just blev klart.
För imorn bär det iväg igen.
.
Man kan väl säga att veckan haft rätt högt tempo, o då är det nästan en underdrift.
På måndag, då ska jag göra ingenting, nästan precis hela dagen.
För det är jag värd! ;)
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0