Spikmattan nästa!

Är slarvig med att ligga på den, men när man suttit för mycket vid datorn o grejat så säger ryggen att DU MÅSTE!
Rille skakar varje gång på huvudet o undrar om jag inte får mer ont av att ligga på den.
Icke! Den gröna spikmattan, (som ju är i plast,) är förvisso inte lika skön som sängen när man lägger sig på den. 
Men det tar bara knappt 3minuter, så har det onda övergått i en skön värmande känsla, o alla muskler slappnar av.
När man sen legat där i typ 20minuter så är det nästan så man somnar. SKÖNT! :D
Förstår inte varför jag slarvar med den egentligen.. borde ligga 20min varje kväll.
Kan ju skylla på att jag måste pussla ihop den, även om det är en dålig ursäkt...
4 bitar tar ju ingen tid att sätta ihop ;) hahaha
Nej spikmattan får det bli.
Upp o göra massa nytta imorn, dagen blev ju annorlunda mot vad som var tänkt men fick mer gjort än jag hade avsikt till. Det är ju aldrig fel :)
Har även ett lite större beslut som jag vägt fram o tillbaka sisådär på tok för länge... nu lutar vågskålen åt andra hållet än den gjort tidigare, o det känns på något sätt mer rätt.. fast att det på sätt o vis är fel...
Jaja, lär nog vela ett tag till är jag rädd.. men ska i vilket fall som se till att diskutera det högt med rätt personer innan veckan är slut.
Spikmattan nästa!
Godnatt!
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0