Sing-along o skratta loss!

Jo men det var ju som så då va, att efter den suveränt goda maten som min älskling lagade,
Fläskfilépanna vilket är hans specialité ihop med tagliatelle :D )
då bänkade vi oss i soffan. Kaffe o en megastor negerboll som ja slängde ihop som efterrätt på det kalaset, o sen, sen kommer frasen: - Är det lugnt om ja spelar lite?
hehe lite = hela kvällen ;)
Gör väl inte något men gillar just det där med lite :P
haha
Så vad gör jag, jo jag spelar mina "meningslösa" spel på fejjan, o ja det var ju så där skoj.. såg en reklamsnutt för Sing Along förut idag, gillar Linda Bengtzing så tänkte va fan.
In på Tv3 Play o jädrar i min lilla låda!
De showade loss o skämtade på bästa, sämsta nivå tänkbart!
Passade mig perfekt!
Problemet är ju att när man sitter med hörlurar,
för att höra vad som sägs på programmet när älsklingen spelar x-box o har surroundljud, )
ja då blir det liksom lite svårt när man nlir full i skratt av det som sägs....
o jag garvade på rätt bra där bitvis, så blev ganska bra dumförklarad. xD
Rådet blir väl som följer:
SE SING ALONG!
Men gör det inte med hörlurar i soffan bredvid en koncentrerad pojkvän. ;)
För övrigt då, för den som inte är intresserad, så är min mage o jag osams x2 idag... :(
Mensvärk är något jag blivit bortskämd med att slippa under min tid som spiralanvändare.
Har bara året kvar med denna spiralen. Hur ska jag klara mig sen?! :O )
Så när den dyker upp blir ja gnällig bara för att nästan.. Idag är en sån dag..
plus att jag är värsta taskig i magen på annat vis med.. inte alls skoj... sitter med en filt om magen, o det lindrar ju iaf.
Ont o svullen... men men.... det har varit så fint väder o baksidan har blivit ren o utemöblerna är framme.
Så vårvädret får gärna stanna kvar nu :D
Ja men roligare än så blir väl inte dagen. Lika så väl jag går o knyter mej, är rätt seg faktiskt.
Så gonatt på eder!
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0