Räkningar.....

Hörde jag någon som var sugen på att betala mina?? Nehe..
Har bara två........ fortfarande ingen?
Fan..... 

Tröstar mig med att detta är den sista månaden som är SKIT, nästa månad kommer lönen..
Månaden efter kommer det lön igen, för till helgen ska jag jobba.
O bara de passen kommer täcka räkningarna.
Fast jag vill egentligen jobba mer. :P
Det är synd att det är så långt bort bara, nog för Polon är snål, men bensin är ju apdyrt..
Jaja, det är ett problem av I-landsstorlek.. ;)
Nu ska jag roa mig med samtal för att lösa månadens ekonomiska kris o sen diska. 
Det vardagliga livet har varken schlagerhöjningar eller hårdrocksattityd, men det är mitt, o jag delar det med dom jag älskar mest! ♥
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0