Personligt brev

Det borde kallas personligt skev....
Känns som det blir någon slags propaganda för ens superkrafter..
Eller en lista med allt som man inte lärt sig än.
Suck... var rätt nöjd med mitt gamla personliga brev.
Men när jag läste det efter att ha sökt ett par jobb härom sistens, så insåg jag att hälften känns faktiskt förlegat.
Det var som att se något ur forntiden.... eller njae, lite överdrivet men nästan så illa..
Sitter här i soffan, med kaffekoppen bredvid. Fötterna på bordet o solen som skiner rakt i ansiktet genom fönstret.
Skönt värre ute o jag funderar starkt på att SKITA i det personliga brevet en stund till, o göra lite ordning på baksidan. Kanske rent av ta fram utemöblerna. De tål ju lite snö så vänder det är det ingen panik.
Sen kan man ju klä på sig o dra med laptopen ut. Skriva personligt brev i solen kan väl inte vara fel?
Guuud va ja är smart o flexibel ;) hahaha måste med i brevet :P
Tjeeeena! xD
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0