Mitt i veckan, redan!

Jaha, då var halva veckan gjord...
Var ute o promenixade en sväng förut på kvällen o när jag kom in kom det där hemska sötsuget...
Vi har käkat på tok för mycket sötsaker av alla de slag under de senaste månaderna, typ sen lite före jul..
O nu är det så där abstinensvarning så snart man gått närmare ett dygn utan en rejäl sockerkick... farligt..
Ska lösa det, men inte ikväll :P haha
Nej ikväll blev det istället ett "stöllaryck"
Varför varva ner runt 22:00 o sen sova tidigt när man är slö o har huvudvärk..
Nej jag bakade muffins istället :P eller förlåt, cupcakes ska man ju säga numera, herreminjeee ;)
HAHAHAHA
Jaja, så här blev dom, va ni nu väljer att kalla dom.. :)

För sömn är överskattat o socker skapar tillfällig lycka ;)

Lite frosting med karamellfärg på så de inte ser allt för trista ut, o som fyllning blev det vad som fanns hemma, hallonsylt.
Funkade som socker-abstinens-dödare ;)
Har oxå kollat runt bland massa hempysselgrejer o insett att jag måste köra ett par dagar i Sommen bland alla mina kreativa saker... håller på o gå åt!
Har en miljon idéer, o skisser som måste förverkligas!
Det där broderiet som är typ det enda jag har här att sysselsätta händerna med, är trist i jämförelse :P
Men men, ska ju ner imorn, även om det bara är typ en halv dag så kanske man kan hinna med lite.
Sen väntar en helg med jobb. Hoppas på att få jobba även söndag.
Lite trist är att man missar o fira söta Ronja som blir 8år!!!!!!!
Kan knappt fatta det, ungen var ju bara ett år nyss ;)
Men vad gör man, pengar måste man ha om livet ska gå ihop sig, vare sej man vill eller inte.
Nu så blir det att stänga de gröna o hoppas på bättre sömn än jag fick igår.
Huvudvärken talar emot det, men kanske kan övertala älsklingen att massera tinningarna, brukar hjälpa lite. :)
Natt natt som lilla Bus säger :D

//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0