Tomt i plånboken, fullt i hjärtat.

Det är tomt i min plånbok. Har mindre än en hundring kvar.
Skandal om ni frågar mig, men månaden blev inte alls som det var tänkt.
Inget ovanligt iofs.
.
Men det känns som om det inte gör något alls. 
Jag har fullt med kärlek i mitt liv, o det är inte alls på det klyschiga viset.
Jag har en pojkvän vars små söta saker kan få mig att sväva på moln i flera timmar.
En kram när jag diskar, betyder mer än en bukett blommor.
Konstigt?
Vem sa att jag inte är det då?
Att han håller reda på tider för saker jag vill se på tv, det är så charmigt att jag ler bara jag tänker på det. 
Fast att det är en så liten sak. 
Men det är de små sakerna som gör det!
Är verkligen tok-kär! :D
Älskar känslan, älskar att få känna förbehållslöst, få känna utan restriktioner. 
Han betyder så mycket, o jag vet att han känner så för mig oxå. 
Underbart!! :D
.
Har både vänner o familj som jag älskar så oerhört mycket! 
De finns där både soliga o regniga dagar.
De ställer upp o lyssnar vad det än gäller, det är så gött att vara jag ska ni veta! :D
.
Har idag fyllt på mina kärleksdepåer genom ett besök till älskade syster o Bus.
Den ungen kan man inte vara arg på länge, hon kan reta en till vansinne på 10 minuter blankt, för att sedan lägga huvudet på sne´ o säga "schächa"
som ju betyder snälla för de som inte kan Bus-språk
o sen är allting bra igen, för visst vill man försöka va stark o inte smälta för smicker, men det GÅR inte! :P
.
Sitter nu hos favoritmoster o har spelat o tjötat som vi brukar. 
Min rygg säger att jag borde sovit för länge sen, men jag orkar inte lyssna på den mer.
Den bara gnäller hela tiden! :P
Måste dock erkänna att skallen börjar bli rätt tömd på energi den med. 
Ryggläge o boken Skymningsbarn av Torey Hayden får avsluta natten tror jag.
Har ju bara 100-ish sidor kvar, så läser väl ut den innan jag däckar ;) haha!
Natt natt! som Bus säger. :)
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0