Tlöttisar

vi sitter här som två säckar potatis jag o syster.. med varsin mugg vin, det finns inga glas framme... allt är nerpackat i lådor nu...
Hon har varit en ängel o farit omkring o städat o grejat här hela dagen. 
Älsklingen har jobbat o sen varit hemma o vänt innan han drog för öl på jobbet. :)
Själv har jag hjälpt syster o sen rymt för intervjun till jobbet jag så gärna vill ha.
Gick bara bra o jag ska börja skolas in snarast. Känns nästan obeskrivligt bra kan jag lova!! :D
.
Resten av dagen har gått åt till att le, o packa o städa. 
Käkat god mat i flyttkaoset me Siss o när vi inte längre orkade damp vi ner i soffan. 
Sen har vi typ suttit här.. spelar massa go o muppig musik, skvallrar om konstigt folk o är allmänt syskonsöta ♥
Hon är verkligen den bästa syster man kan tänkas ha min syster! tänk så mycket vi bråkat som små, oj oj oj...
Rivmärken, ledband som nästan gått av, leksaker som förstörts som hämnd, lätt hjärnskakning... o ärr från iskastning o allt vad det är...
Kan ju tillägga att det är jag som är den elaka... de mesta är min syster som fått stå ut med... 
Men turligt nog är hon så jävla snäll, så nu får jag bara ge igen, o det är inte svårt. :D
Ja, alltså, inte ge igen som i hämnd, utan ge tillbaka allt snällt jag får. ;)
Härligt värre :P
.
Ska återgå till att softa o umgås för när mannen kommer hem lär vi hunnit somna... om han inte dimper in här snart vill säga..
.
Imorn bär det iväg med flyttlasset, känns så skönt o äntligen bli klar med allt.
GÖTT!! :D
.
//Milli

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag minns ledbandet, saras tumme var det va?

Har för mej jag sov hos er då, eller om det var dagen efter det hänt :D

trots bråk är det ju kul att ha en syster?

Jag får nöja mej med kusinsystrar jag, men dom är ju fantastiska <3 ;)

2012-04-28 @ 20:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0