Svullar loss i ensamheten

En hel massa mumsigt står på bordet. 
Bara onyttigt, för ikväll sparar jag fan inte på kalorierna. :P
Lite skoj är att jag suttit här o mumsat i nästan en timme... det syns inte ens i skålarna... :P haha
Älsklingen åker just nu, eller ja tror de hunnit åka.. i vilket fall, de ska mot Puttgarden. Köpa öl o annat gott.
Så han kommer inte hem förrän imorn på eftermiddagen eller något sånt. 
Inget ovanligt att vi är ifrån varann en natt eller så, men mer ovanligt att jag blir kvar sittandes hemma.
Så jag slog på stort vad gäller mumsiga ting... dumt gjort.. men men :P
Som vanligt när jag tänkt mig en lugn kväll i enskildhet med film o gott, så blir jag rastlös... haha
Ja ja...
Åter till svullande o film.. en stund.. innan jag far runt ett par varv i lägenheten o hoppas komma på något annat att göra... typ.. :P
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0