Smycken, några av kreationerna

Okej, jag bättrar mig snabbt.. lite av de små konstverk jag gjort. :)



En experimentring, Korsettringen är av mässing med läderband trätt genom de slumpborrade hålen. 





Brynjeringen är gjord av en väldans massa små silverringar som jag lyckats få ihop i en sömlös brynjering. Gör så klart även de små ringarna själv. :)





Halsbandet som jag kallar Snäckskalet är gjord med samma typ av teknik som ringen Brynjeringen, men här är läderbandet trätt genom, på andra hållet i själva brynjan, vilket ger likheten med en snäcka.





Lovely ears är ett örhänge som är lika fint att ha ensamt som i ett par. Silver och one of a kind. :)





Fyrklöver för tur med vilka ord som ger dig lycka. Här till söta svärmor med barnens namn. :)
Mässing och läderband. Ring och lås i silver.



Så där, lite av de grejer jag fått ihop hittills.. telefonen är dessutom full med anteckningar o skisser på grejer som jag vill göra när tid finns. 
Får jag dessutom som jag vill, så kommer förrådet användas som smyckesverkstad ;) Då kan jag gå ut så fort tid finns. KANON :D
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0