Slarvmaja :P

Flera dagar sen man skrev sist.
Skäms på mig :P
Men å andra sidan, jag har hunnit fylla år, firas
( och dessutom bli typ sjuk... )
Fast det jag är mest glad över som jag hunnit med, är att jag fått samtal o blivit inbokad för samtal/intervju på fredag.
Då ska jag ta med mina bästa sidor, o hoppas på att landa en nattjänst, som personlig assistent till en liten tjej i Mjölby.
Känns så himla gött o jag hoppas verkligen VERKLIGEN det går bra! :D
Blir en bra språngbräda av nervositet inför helgen :P 
Flyttlasset går på lördag, så då jävlar!
ÄNTLIGEN!!
Ska bli så skönt att ha en brevlåda med VÅRA namn på.. fy fan så gött. Ni anar inte?!
Men ni kanske kan möjligen tänka er ;)
En tvåa till mig o min älskade karl, jorå, det är verklighet. Lycklig lycklig! :D
.
Ett par månaders jobb på det o sen kan jag nog till o med köpa en ny dator ;) haha 
Börjar kännas lite dumt o sno hans hela tiden ;) hehe
.
Förresten, kanske ska köpa en vettig kamera istället.. så man kan göra en "riktig" blogg ;) haha ta fina kort o lägga in. Det är ju rätt skoj ändå :P
Mmm, mycket skoj att göra, o en sak till jag kommer kunna göra mer av är mina smycken. 
måste ju lägga upp lite kort på det oxå.. får bli en annan dag, bare with me ;)
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0