Påskmiddag! :)

Sitter nyduschad i soffan o samlar kraft.. typ
Ska fixa till mej, föna håret o sånt däringa... ;P
Sen blir det till Ikano för att lämna tillbaka en skjorta som inte passade så bra, o sen vidare till svärföräldrarna.
Påskmiddag står på schemat o det passar mej kanoners. Orkar inte laga mat idag.. heller...
Är ju sketasvårt att inte fastna på det där med middagar... samma sak vecka ut o vecka in...
Trist värre... någon som har tips på receptsiter eller bra vardagsmat -> kommentera! :D
.
Kanske skulle man införa det där med receptbyten, som man höll på med förr... skickade receptkort o sånt..
Göra sig en söt scrapping-kokbok....
Eller helt enkelt bara läsa lite nogrannare i Vår kokbok, den enda kokbok man egentligen behöver ;) hehe
.
Jahopp, karln klev ur duschen så nu är det väl bäst att sätta fart. Hej hopp!
.
//Milli

Kommentarer
Postat av: Linda M

Jag har hittat ett par bra recept genom att använda receptappen på www.superstart.se

Om man skapar ett konto kan man få upp sin startsida på vilken dator som helst och behålla de appar man vill använda.

Har hittat en kinesisk fisksoppa med torsk och en Cowboygryta med bacon, majs, paprika och köttfärs. Du kan få recept om du vill.

2012-04-13 @ 11:59:47
URL: http://melonica.blogg.se/
Postat av: Milli

Linda mejla gärna recepten.

Jag har använt mig av en app i mobilen för att få tag på vettiga recept, Kokaihop.se är det som ligger bakom den. Bra recept, men blir oftast att man står där o ska slänga ihop något på eftermiddagen o inte har alla ingredienser. Nog för jag brukar improvisera när jag lagar mat, men skulle va gött me lite fler basrecept att utgå från. :)

2012-04-15 @ 17:49:35
URL: http://millismedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0