Helglycka

En fredag som blev fylld av musik, skratt o rätt många öl, hemma i soffan.
Bara tre personer men vi hade lika skoj som vi gjorde oss :P
Lördagen blev till en början seg. Rille åkte till Skänninge o kollade Rally men jag stannade hemma o myste på baksidan med te, filtar o en god bok.
Härligt i solen kan jag lova :)
.
När älsklingen kom hem blev det varma mackor som han snodde ihop, köttfärs o bacon stektes o slängdes på. 
Bra o smidig bakfyllemat som gjorde susen. :)
Efter maten gjorde vi oss klara o drog till Gamleby.
Kvällen fylldes av skratt, öl, rallyfilmer, mer öl, rallyspel, ännu mer skratt o en massa så kallad dans ;)
Vi hade riktigt kul o slutade inte förrän halv 5 imorse.
Värden orkade inte mer så vi gav oss efter en stund vi andra med. :P
.
Behöver jag skriva att vi var aningen sega idag? ;)
Eftersom jag o Rille delade på soffan är nacken arg på mig, men vad gör väl det? :P
Dagen har innehållit rejäl o go frulle, garagehäng, flötmat o skratt. 
Summa sumarum sitter jag nu i soffan, med mjukisbrallor på, godiset på bordet o här ska inte göras ett skit mer idag. 
En kanonhelg är till ända o nu är det dessutom bara två veckor kvar till flytt.
Lyckliga jag!! :D
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0