Flytta på mig! :D

Har hunnit med att ha visning i Tranås med Partylite-grejer.
Trevlig kväll o nu har ja äntligen brutit mig ut ur bekanskapskretsen.
Hade visning hos en tjej som bokade på förra visningen, o hon fick även med sin mamma till att ha en visning. 
Skönt för nu kan man få lite fler visningar o kanske rent av etablera ett par konsulter i Tranås om man jobbar på 
lite.
Bra för plånboken ;)
.
Mer bra för plånboken var att lönen kom idag, lite fetare än jag hade räknat med, alltid lika trevligt :D
En annan sak som kan bli riktigt bra för plånboken är ju intervjun på fredag, är verkligen taggad!! :D
Ju mer jag tänker på det, desto bättre känns det. :D
.
Efter visningen begav jag mig för att först hämta syster, sen lämna värdinnan från visningen i en annan del av stan, hon ville inte gå 4-5km i regnet, kan inte förstå varför hahaha :P
Syster o jag åkte till Sommen, till mami o papi, o här fanns även Bus o Vulpa.
Bus hade somnat o vi tog en tyst mysig kvällsmat me te o macka, innan jag o Siss gick upp för att greja. 
Rensat o plockat om i alla kartonger, så jag har full koll.
Hade i princip redan det, men ändå, klart för flytt. 
Nio kartonger i olika storlekar + mina silvergrejer o en fåtölj, ett litet skrivbord, ett hörnskåp o en hylla.
Inte mycket egentligen, men lika glad för det är nog min karl ;) hehe
.
Förutom att packa in allt det i bussen ska vi även hinna stanna en sväng i stan på vägen hem till Linghem.
Ska köpa en dopgåva till en kompis lille sötunge som döps på söndag.
Kommer inte hinna åka dit själv, iomed flytten, men vill gratulera för han fyller 1år dagen efter oxå.
Dop är inte min grej.
Jag är inte av den kyrkliga sorten om man säger så.... :P
Har nog egentligen bara varit på två dop när jag tänker efter...
Största busungens, hon som gjorde mig till Tant Milli :D
O sen Bus med då, fast min egen systerdotters dop kan man ju inte missa ;)
Förresten, va me på mottagningen för ett av mina kusinbarn oxå, så lite fusk är det nog.. 
Tycker bättre om skolavslutningar o studenter, det bevisar att ungarna åstadkommer något.
Eller deras uppvisningar i olika idrotter. 
Fast det kanske är konservativt tänkande? 
Skiter jag i, några fler dop blir det inte förrän syrran får fler barn. 
Mina egna ska inte döpas alls. :)
.
Jaha, nej nu får det nog räcka.. måste orka med allt som ska göras imorn :D
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0