Fast jag örkar inte...

Kanske kan jag tänkas orka skriva ett fint inlägg med bilder o allt senare...
Kanske kan ni få läsa om gårdagen med Elmiabesök o en snygg länk, till något youtubeklipp från mässan, som vi inte ens va inne på.
Möjligen lägger jag upp den röda-tungan-bilden på mig från färden..
Troligen skriver jag i så fall om resten av kvällen, som slutade med rödtjut hos grannen o snuskprat av roligaste sort.
Mest möjligt är nog att det kommer stå om min idag inte så pigga figur som trots allt orkade laga mat till oss segproppar. Eller mat... omelett o stekt bacon till moi, o stekta ägg på macka med bacon till herrn.
Fast just nu örkar jag fan inte!
.
Forsätter dricka cola, äta lite godis o slökolla tv, samtidigt som jag klickar knasiga spel på fejjan...
Multitasking á la söndag ;)
.
Puss o kräm!
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0