Färre inlägg, mer liv?!

Njae, en sanning per modifikation.
När det händer mycket o sen stannar av, då bloggar jag nog rätt bra. 
När det inte händer något, livet går på i slow motion, då skriver jag inte alls, varför ens slösa orden.
När det är så fullt upp att jag knappt hinner med att andas ut, då skriver jag nog inte direkt långa inlägg..
Som om jag vore någon bloggerska av rang.. haha!
.
Nej, jag skriver när det passar, om vad jag känner för, o därför blir det lite hipp som happ..
Något jag skulle vilja bli bättre på är att hitta lite fina bilder, o komma ihåg att lägga in från mobilen av det där som känns rätt o ha med. Men men... är inte direkt ute efter första sidan på blogg.se eller något sånt.
Lite skoj att skriva om allt möjligt bara. 
Simple as that. :)
För att det inte ska bli ett milslångt inlägg om ingenting, så avslutar jag här o skriver ett till.. så kan man ignorera detta helt om man så vill... på ett ganska enkelt sätt. :)
Snällt va ?! ;)
.
Så läs lite på nästa inlägg istället :)
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0