Dags att röra sig igen..

Somnade runt  5 halv 6 imorse.. vaknade vid 9.. kände att nej, fan heller..
Somnade om o drömde en massa konstigt.. som vanligt när man somnar om :P
Vaknade med ett ryck av att telefonen plingade o då va klockan plötsligt kvart i ett. Hoppla! :P
.
Ringde mamma när jag hade vaknat till, hon svarade o viskade att hon inte kunde prata men att hon ringde upp. La på o asgarvade, hon lät så jävla gullig! :P
Pratade med min älskling som kommit ända till färjan mellan Helsingør o Helsingborg. Han lät lagom pigg..
Början till förkylning o dåligt med sömn brukar ju va en dålig kombo. 
Blir att åka o hämta upp honom sen o fara vidare ner mot Sommen.
Lite trevligt sällskap o ett par öl ikväll, o sen kommer släkten imorn o säger grattis, eller ja hoppas de säger det iaf ;) haha
.
25år.... ja det känns ju inte så.. 
Hade någon frågat mig för 5år sen vad jag skulle göra nu, så hade jag då svarat att jag var mamma vid det här laget.
Idag känns det som det inte gör ett dugg att jag inte är det än, jag har ju hittat den karln jag vill ha barnen med. Kan vi få njuta av lugnet en stund först? ;)
Nej jag förnekar inte att jag börjar bli sugen på bebis, för det är jag, jag känner bara att det hinner vi.
Så länge det kan bli bebis innan jag är 30 är jag nöjd. O vem vet, det kanske blir långt före, eller kanske efter med... 
Om man tänker på var jag va för fem år sen så kan jag ju bara spekulera i var jag är om ytterligare fem år. 
Fast å andra sidan är det ju något jag gör... spekulerar o funderar ;) haha 
Ja, det här va ju inte vad jag hade tänkt skriva om, men jag bjuder på det. 
.
Ha en riktigt härligt lördag! :D
.
//Milli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0